پرش لینک ها
چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت، یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین ابزار برای بازاریابی و جذب مشتری می باشد که می توانید به آسانی در جیب خود همراه داشته باشید. معمولا هر شغلی که راه‌اندازی می‌شود، صاحبان مشاغل به دنبال تهیه یک کارت ویزیت مناسب و مرتبط با کسب و کار می باشند. گرچه امروزه همه چیز به سمت دیجیتالی شدن حرکت می کند و شبکه‌ های اجتماعی روز به روز بزرگ‌تر می‌شوند. ولی کارت ویزیت همچنان یکی از تاثیر گذارترین روش‌ های اتصال مشتری به یک کسب و کار به شمار می آید.

اگر کارت ویزیت مناسبی برای شغل خود نداشته باشید تا به مشتریان و همکاران خود ارائه دهید یک فرصت مهم را در بازاریابی از دست داده اید. ما در این مقاله در خصوص طراحی کارت ویزیت و قیمت کارت ویزیت صحبت می کنیم.

رنگ و سایز کارت ویزیت

اغلب سایز استاندارد کارت ویزیت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتی‌متر است. حتما با چاپخانه ای که همکاری می کنید در ارتباط باشید. اگر طراحی کارت ویزیت را با فتوشاپ انجام می‌دهید؛ سایز 1039 در 697 پیکسل را برای طراحی انتخاب کنید. این یک سایز استاندارد می باشد و بر کیفیت کار نهایی موثر است. با این سایز، حتی حجم فایل پایانی شما خیلی سنگین هم نمی‌شود.

همیشه در فایل‌ های چاپی، میزان کیفیت را 300dpi مد نظر دارند. در رعایت نکات بسیار مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت دقت کنید که در طراحی فایل کارت ویزیت، باید از CMYK بکار گیرید. چون رنگ سفید که ما در طرح استفاده می‎کنیم؛ به کمک سفیدی کاغذ حاصل می شود.

نوشتن مهم ترین اطلاعت در کارت ویزیت

برای رعایت نکات بسیار مهم در طراحی کارت ویزیت دقت کنید تا کلیه اطلاعات ضروری برای مشتریان را در طراحی کارت ویزیت خود در نظر گرفته باشید. از جمله اصلی ترین مطالبی که باید حتما در آن بگذارید شامل موارد زیر است.

  • نام شرکت

اسمی که مخاطبان شما را با آن می‌شناسند یا اینکه می خواهید با آن اسم شناخته شوید.

  • زمینه کاری

اطلاعات مهم از زمینه کاری خود و محصولات یا خدماتی که عرضه می کنید را در طراحی کارت ویزیت بگذارید. سعی کنید آنچه موجب متفاوت بودن شما با رقبا شده را در جمله‌ای کوتاه بنویسید.

  • اطلاعات تماس

شماره تماس، آدرس، ایمیل، آدرس سایت و شبکه‏‌های اجتماعی شما از اصلی ترین موارد می باشند.

تا حدی که ممکن است مشخصات کلی خلاصه و در یک خط قابل خواندن و فهمیدن باشد. از نوشتن متن‌ های طولانی اجتناب کنید و به یاد داشته باشید که کارت ویزیت با بروشور یا تراکت تبلیغاتی فرق دارد. پس هر چه خلاصه‌ تر و کوتاه ‎تر باشد؛ برای مخاطب قابل درک تر خواهد بود.

چاپ کارت ویزیت با کیفیت

تمامی شرکت ها در کنار تقاضا و درخواست هایی مانند چاپ کارت با قیمت مناسب، متریال های گوناگون و طرح ‏های گرافیکی حرفه ای، انتظار چاپ کارت ویزیت با کیفیت دارند. کیفیت چاپ کارت ویزیت به عوامل متنوعی ‏مانند بروز بودن و پیشرفته بودن دستگاه های چاپ افست و دیجیتال، مهارت و تجربه اپراتور، طراحی ‏گرافیکی قوی و عالی و عرضه خدمات مختلف بستگی دارد.

از سمتی چون از کیفیت کار خودمان مطمئن هستیم برای شما گارانتی هم لحاظ کردیم تا اگر چنانچه کارت ‏ویزیت دارای طرح مخدوش یا کیفیت نامناسب بود بتوانید در طی مدت زمان اعلام شده، نمونه کارت چاپی را ‏برای ما ارسال کنید تا مشمول خدمات گارانتی شود. پس در نتیجه اگر به دنبال مرکزی معتبر برای چاپ کارت ویزیت ‏با کیفیت همراه با گارانتی می باشید، می توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.‏

انواع مدل‌های چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت در انواع طرح، رنگ و سایز استاندارد یعنی 6*9 سانتی‌ متر و دیگر سایز های 5.5*5.5 سانتی متر، 5.9*5.6 سانتی متر امکان خاص بودن برای برند و سازمان شما را فراهم می‌کند. بکار گیری از یک کارت ویزیت فوق و العاده در روابط اجتماعی و کسب و کارها بسیار مهم است. کارت ویزیت‌ ها با توجه به ابعاد و فضای کوچک خود، معرف هویت سازمانی و برند شما می باشند و می‌توانند متناسب با اهداف سازمان دارای نوع چاپ و قیمت متفاوت باشد. از جمله انواع کارت ویزیت که می‌توان به آن اشاره کرد شامل موارد زیر است.

کارت ویزیت فانتزی، چاپ کارت ویزیت مربعی، کارت ویزیت شیشه‌ای ، کارت ویزیت pvc، کارت ویزیت فوری، چاپ کارت ویزیت ارزان، کارت ویزیت خلاقانه، کارت ویزیت لاکچری و کارت ویزیت سه بعدی. ناگفته نماند که جنس کارت ویزیت، رنگ، فونت، طرح و سایز علاوه بر این که به طور غیر مستقیم تاثیری قوی بر مخاطب می‌گذارد باعث تفاوت قیمت نیز می‌شود.

قیمت چاپ کارت ویزیت

در مورد قیمت کارت ویزیت و استعلام قیمت باید به چند نکته دقت کنید. اول اینکه ‏انواع چاپ کارت ویزیت و قیمت آنها با یکدیگر فرق دارد که البته هر یک خصوصیات خاص خودشان را دارند ‏و علت بر برتری یکی بر دیگری نمی باشد. برای نمونه قیمت چاپ کارت ویزیت دیجیتال در تیراژ پایین و افست ‏در تیراژ بالا مقرون به صرفه تر می باشد.

مورد بعدی مواردی است که شما زمان ثبت سفارش تعیین می کنید. معمولا قیمت کارت ویزیت خاص ‏با نوع معمولی فرق دارد. از سوی دیگر قیمت انواع کارت ویزیت طبق جنس کاغذ یا روکش هم مشخص می شود ‏که جنس های طلاکوب و لاکچری از سایرین قیمت بالاتری دارند.‏ پس در نتیجه توصیه می کنیم برای مشاهده لیست قیمت کارت ویزیت نخست نوع کارت ویزیت مدنظرتان را ‏انتخاب کرده و سپس با تعیین کردن موارد خواسته شده قیمت نهایی را بررسی کنید. در نظر بگیرید که ‏مجموعه ما مناسب ترین تعرفه چاپ کارت ویزیت را در نظر گرفته و این مورد حتی در خدمات پس از چاپ ‏نیز لحاظ شده است.‏

کلام پایانی

کارت‌ های ویزیت در سطح گسترده ای نشان‌ دهنده شرکت، نظام ارزشی و شخصیت آن‌ها از طریق رنگ‌ها، لوگوها، الگوهای طراحی و اطلاعات خاص می باشد. کارت ویزیت حرفه ای به ما کمک می‌کند تا تمام حواس مخاطب به سمت ما جلب شود و کسب و کار خود را به طور حرفه‌ای ارائه دهیم. در اصل کارت ویزیت جزو ابزارهایی می باشد که هویت برند ما را حمل می‌کنند و ما را به مخاطب معرفی می کند.