پرش لینک ها

چاپ تقویم رومیزی

احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده است که با شروع سال جدید، از شرکتی که در آن کار می‌کنید تقویم رومیزی هدیه گرفته باشید؛ تقویم‌های رومیزی از هدایای مهم و پربازده برای شروع سال جدید می‌باشند. برای طراحی و چاپ این هدیه که در واقع بوسیله‌ی آن، شرکت خود را تبلیغ می‌کنید، باید دقت و ظرافت خاصی را در نظر داشته باشید. یکی از نکات بسیار مهم و دارای اهمیت در زمان چاپ تقویم رومیزی، رعایت نمودن نکات مربوط به چاپ است که در پایان فرآیند، قسمت‌های مهم حذف نگردند.

بغیر از این موارد، نکات دیگری مانند: توجه به ابعاد و سایز تقویم متناسب با اطلاعات درج شده درون آن، جنس و نوع کاغذ مورد استفاده برای تقویم، استفاده از لوگوی شرکت و شعار آن در تقویم و… در زمان چاپ تقویم رومیزی، بسیار دارای اهمیت بوده و در قیمت نهایی محصول نیز اثرگذار می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی نمونه‌های تقویم‌ رومیزی آشنا نموده و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع مختلف تقویم‌های رومیزی

تقویم‌های رومیزی یکی از هدایای بسیار خوب و ویژه برای کادو دادن به کارکنان، در پایان سال هستند. این هدیه را با توجه به سلیقه و نوع چاپ آن، می‌توان به دسته‌های مختلفی طبقه‌بندی کرد که در ادامه‌ی مطلب، به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • چاپ تقویم رومیزی با صفحه و پایه‌ی اختصاصی

چاپ این دسته از تقویم‌ها به صورت تمام رنگی انجام می‌گیرد. به طور معمول این نوع از تقویم‌ها دارای 12 برگ به صورت پشت و رو هستند که می‌توانید برای جلد تقویم، یک صفحه به آن اضافه نمایید. جنسی که در ساخت صفحات این تقویم از آن استفاده می‌شود، کاغذ گلاسه‌ی 170 الی 250 گرمی است. در ساخت تقویم رومیزی با صفحه و پایه‌ی اختصاصی، از کاغذ ایندربرد 350 گرمی با روکشی از جنس سلفون مات برای ساخت پایه‌ی تقویم استفاده می‌کنند. روی این قسمت از تقویم، لوگو و همچنین اطلاعات اختصاصی مربوط به آن شرکت، به صورت تمام رنگی چاپ می‌گردد.

شما می‌توانید با انتخاب کردن متریال باکیفیت و طراحی جلوه‌های ویژه بر روی تقویم، یک هدیه‌ی لوکس و باکیفیت به مخاطبان خود بدهید.

  • چاپ تقویم‌های رومیزی آماده با طرح انحصاری بر روی پایه

یکی دیگر از انواع تقویم‌های رومیزی، نوع آماده آن با طرح انحصاری بر روی پایه است. در این نوع از تقویم‌ها، صفحات از قبل چاپ شده و آماده هستند و تنها برخی اطلاعات اختصاصی را می‌توان، بر روی پایه‌ی آن چاپ نمود. در چاپ تقویم رومیزی آماده شما می‌توانید مواردی از جمله: لوگوی اختصاصی، شعارهای تبلیغاتی، نام شرکت، اطلاعات مورد نیاز و… را با توجه به رنگ مدنظر خود چاپ نمایید. بغیر از این موارد شما می‌توانید از پایه‌های چوبی به همراه پلاک طلا و یا لیزر برای خاص‌تر شدن تقویم خود استفاده نمایید.

  • تقویم‌های رومیزی یادداشت‌دار اختصاصی

چاپ تقویم‌های رومیزی اختصاصی یادداشت‌دار، یکی از ابزارهای تبلیغاتی بسیار مناسب در ادارات و شرکت‌های تجاری به‌شمار می‌رود. این دسته از تقویم‌ها علاوه بر پوشش دادن اطلاعات مربوط به تاریخ و مناسبت‌ها، دارای صفحات یادداشت نیز می‌باشند. چاپ تقویم رومیزی یادداشت‌دار، به جهت داشتن صفحاتی برای یادداشت در کنار نمایش تاریخ و مناسبات، یکی از هدایای بی‌نظیر تلقی می‌شود. چاپ این تقویم به شکل انحصاری نیز انجام می‌شود تا به راحتی بتوانید، برند و شرکت خود را به مخاطبان معرفی نمایید.

صفحات یادداشت در این تقویم‌ها را می‌توان هم به شکل جداگانه و هم متصل بر روی پایه‌ی تقویم تعبیه نمود.

  • تقویم‌های رومیزی چوبی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی چوبی از دیگر راه‌های تبلیغاتی محبوب در بین موسسات و شرکت‌های تجاری می‌باشد. تقویم‌های رومیزی چوبی، از جنس چوب و یا ترکیب چوب و پلاستیک هستند که با توجه به متریال و سلیقه‌ی مشتریان، در ابعاد و اندازه‌های مختلف و همچنین با توجه به رنگ دلخواه افراد، چاپ می‌گردند. در چاپ تقویم رومیزی چوبی، می‌توان شعارتبلیغاتی، نام شرکت و سایر اطلاعات مورد نیاز را به صورت طلاکوب بر روی پایه‌ی آن چاپ کرد. چاپ ورق‌ها اکثرا با روش افست و به شکل چهار رنگ انجام می‌گیرد. البته بعضی از افراد به طور سفارشی از رنگ پنجم نیز در چاپ این تقویم‌ها استفاده می‌کنند.

  • تقویم‌های رومیزی اداری اختصاصی

از دیگر هدیه‌های تبلیغاتی منحصر به فرد و بسیار محبوب در بین شرکت‌های مختلف، چاپ تقویم‌های رومیزی اداری می‌باشد.  این دسته از تقویم‌ها می‌توانند به خوبی تبلیغات و اطلاعات برندهای ثبت شده درون خود را به مخاطبان ارائه دهند. تقویم‌های رومیزی اداری را در هر موسسه و شرکتی می‌توان مشاهده نمود، که بر روی میز کارمندان قرار گرفته است. به کمک تقویم‌های رومیزی اداری، کارها در زمان مقرر و طبق برنامه به افراد یادآوری می‌شوند. این دسته از تقویم‌ها ضمن اینکه جنبه‌ی تبلیغاتی دارند، می‌توان از فضاهای مناسبی که درون آن‌ها تعبیه شده نیز برای یادداشت استفاده نمود. غالبا این دسته از تقویم‌ها دارای 365 برگ می‌باشند.

  • چاپ تقویم‌های زیردستی اختصاصی

به تقویم‌های زیردستی، تقویم منشی نیز گویند که استفاده از این دسته تقویم‌های رومیزی، در ادارات و سازمان‌ها بسیار رایج است. چاپ تقویم رومیزی زیردستی هفتگی انجام شده و دارای 52 برگه می‌باشد که علاوه بر درج تاریخ و مناسبات، از فضای کافی برای یادداشت نیز برخوردار است. کارمندان به راحتی می‌توانند با استفاده از این تقویم، برنامه‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را یادداشت نمایند. یکی از قابلیت‌های این دسته از تقویم‌ها این است که علاوه بر چاپ هفتگی، در قسمت پایین صفحات تقویم سالانه و فصلی نیز وجود داشته که افراد در بلندمدت نیز می‌توانند برنامه‌ریزی‌های خود را ثبت نمایند.

در قسمت بالا و پایین تقویم زیردستی می‌توان تبلیغات انجام داد و از چرم، چوب و… برای ساخت جلد تقویم استفاده نمود.

  • تقویم‌های رومیزی فانتزی

از دیگر انواع مختلف تقویم‌ها که طرفداران خاص خود را دارد، تقویم رومیزی فانتزی است. در این مدل از تقویم‌ها به دلیل استفاده از طرح‌ها، رنگ‌های شاد و تصاویر خاص، تصویر ذهنی زیبایی در ذهن مخاطب ایجاد شده و ماندگار می‌شود. این دسته از تقویم‌ها، در ابعاد و اندازه‌های مختلف و همچنین در رنگ‌های دلخواه بنابر سلیقه‌ی مشتریان چاپ می‌شود. امروزه استفاده از این مدل تقویم‌ها برای برندسازی و تبلیغات هدفمند، بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. سفارش چاپ تقویم‌های رومیزی فانتزی، هیچ محدودیتی نداشته و در هر طرحی امکان پذیر است.

  • تقویم رومیزی ارزان

اگر به دنبال یک هدیه‌ی خوب برای همکاران خود بوده و می‌خواهید در مدت زمان طولانی، برند خود را در معرض دید افراد مختلف قرار دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از تقویم رومیزی ارزان است. اگر بودجه‌ی محدودی برای چاپ تقویم رومیزی و تبلیغ برند خود دارید، استفاده از تقویم‌‌های رومیزی ارزان می‌تواند گزینه‌ی معقولی برای انتخاب باشد. باید این نکته را یادآوری کنیم که شما می‌توانید با استفاده از تقویم‌های رومیزی آماده با قیمت بسیار مناسب، تبلیغات خوبی ارائه دهید. در چاپ تقویم‌های رومیزی ارزان، عوامل زیر در قیمت نهایی موثر هستند:

تعداد و تیراژ سفارش

نحوه و روش چاپ

استفاده کردن از خدمات اضافه

جنس و مدل تقویم

کلام پایانی

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره نمودیم، تقویم‌های رومیزی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به افراد و کارکنان یک شرکت می‌باشد. شما ضمن چاپ این تقویم‌ها، قدم بزرگی در تبلیغ برند و محصول خود برخواهید داشت. در این مقاله ما شما را با انواع مختلفی از چاپ تقویم رومیزی آشنا نمودیم که می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود، هر کدام از آن‌ها را انتخاب نموده و در پایان سال هدیه دهید. چاپ تقویم‌های رومیزی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان با هزینه‌ی کمتر از سایر روش‌ها، توسط آن به تبلیغ برند و شرکت خود بپردازید. سپاس که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید.