پرش لینک ها

چاپ سررسید

تقویم و سررسید

چاپ سررسید یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین روش‌ها برای تبلیغات شرکت‌ها و مؤسسات مختلف محسوب می‌شود. شاید برخی افراد تنها به جنبه تبلیغاتی این محصول فکر می‌کنند. اما واقعیت این است که بسیاری از افراد از انواع سررسید برای یادداشت‌های روزانه خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با چاپ طرح تبلیغاتی و لوگوی شرکت خود روی جلد سررسید و همچنین معرفی محصولات خود داخل آن، با هزینه‌ای بسیار مناسب شرکت خود را تبلیغ کنید. یکی دیگر از روش‌های بازاریابی، چاپ تقویم رومیزی است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به فکر بازاریابی محصولات خود هستید و می‌خواهید چاپ این دو محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهید، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

بسته بندی

در حال حاضر و در دنیای امروز بسته‌بندی یک محصول را دیگر نمی‌توان ‌به چشم یک محافظت‌کننده نگاه کرد. آنچه که یک بسته‌بندی را از نظر بازاریابی، اطلاع‌رسانی و مواردی از این دست با اهمیت جلوه می‌دهد، چاپ جعبه است. در واقع می‌توان گفت بسته‌بندی و چاپ روی جعبه تأثیر بسزایی در خرید مشتری و تصمیم‌گیری او برای خرید ایفا می‌کند. به این ترتیب، طراحی جعبه، تولید پوسته محافظتی روی آن و ارزیابی قبل از تولید اهمیت پیدا می‌کند. در حال حاضر روی انواع جعبه از چاپ افست استفاده می‌شود. به دلیل اینکه از نظر رنگ و کیفیت هیچ محدودیتی ندارد. قیمت چاپ نیز به عوامل مختلفی مانند سایز جعبه، روش چاپ و کیفیت آن، وزن مقوا و جنس مواد اولیه بستگی دارد.

ادامه مطلب

کاتالوگ، بروشور، مجله

کاتالوگ چیست؟ دفترچه‌ای که اطلاعات کاملی از لیست محصولات و خدمات شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بهتر انتخاب کنند و با کسب و کار و خدمات شما آشنا شوند. اگر به دنبال ابزاری قدرتمند برای معرفی کسب و کار و برند خود هستید، کاتالوگ به سادگی این کار را برایتان انجام می‌دهد. نسخه کوچک شده کاتالوگ، بروشور است که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و مشتری را با ویژگی‌های هریک از محصولات آشنا می‌کند و او را ترغیب می‌کند تا برای خرید محصول اقدام کند. انواع بروشور با توجه به اهداف تبلیغاتی که دنبال می‌کنند، به چند دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ای دیگر از محصولات چاپی تبلیغاتی پوسترهای گرافیکی هستند. قیمت پوستر گرافیکی نیز با توجه به ابعادی که سفارش می‌دهید و جنس کاغذ متفاوت است. برای سفارش انواع محصولات تبلیغاتی در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب